Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ייעוץ עסקי

בעלי עסקים מכירים את העסק שלהם הכי טוב ולכן הם גם יודעים היטב מתי משהו מתחיל להשתבש

בעלי עסקים מכירים את העסק שלהם הכי טוב ולכן הם גם יודעים היטב מתי משהו מתחיל להשתבש, מתחיל לעבוד לא נכון ומתי יש צורך בעזרה חיצונית. שירות הייעוץ העסקי של אלמוג מימון עוסק באספקטים שונים של העסק, החל בניהול תזרים המזומנים, תכנון לוחות הזמנים עבודה, ניהול העובדים, גבייה מלקוחות, בניית תוכנית עסקית והצבת יעדים לצמיחה ויציאה ממשברים. אלמוג מימון וצוות היועצים עתירי ניסיון והצלחות ויובילו את העסק שלך ליעדיו הן מבחינה ניהולית והן מבחינה פיננסית.

כיצד מתבצע תהליך ייעוץ עסקי?

במסגרת הייעוץ העסקי, נבחן לעומק את העסק הקיים, נבין האם תוכנית העבודה הקיימת מועילה לעסק ואם לא, כיצד ניתן לשפר אותה. נבנה יחד תוכנית עסקית שרואה את עתיד העסק, את הרחבתו וצמיחתו, נתווה לוחות זמנים ותקציבים, נבחן פעולות שונות ויצירתיות להגדלת הרווחים ולאפקטיביות בכוח האדם. אלמוג מימון מקפיד לוודא כי כל תכנית עסקית מבוצעת כהלכה, תוך כדי ליווי שוטף וייעוץ ומענה בזמן אמת.

מה נלמד על העסק שלך?

במסגרת הייעוץ העסקי נסייע לעסק להבין מהי התוכנית האידיאלית ביותר עבורו, נכתוב תוכנית עסקית עם יעדים ברורים וריאליים ונכין תוכניות עסקיות מתאימות עבור משקיעים ועבור הבנק עצמו. התוכנית תתמקד בהיבטים שונים וקריטיים להצלחת העסק, כמו הכנסות, הוצאות, תזרים המזומנים ומקורות מימון של העסק.

וכיצד נמשיך משם?

את התוכנית העסקית והליווי נבנה כך שבסופו של דבר העסק יוכל לצאת לדרך עצמאית כאשר הוא נמצא בנסיקה. נבנה לעסק חזון לטווח הקצר והארוך, כשהמטרה שתעמוד לנגד עיננו תהיה יציבות והגשמת פוטנציאל עסקי עד תומו. ייעוץ עסקי מאת אלמוג מימון והמומחים מתאים לכל עסק. לעסק בהקמה, לעסק קיים וגם לעסק שחווה קשיים מסוגים שונים – ניהוליים וכלכליים.

שיחה מהירה